tiistai 11. heinäkuuta 2017

Muutamia suosikkeja

Moi! Mulla on ollut vähän aikaa muutamia suosikkeja ja mietin että miks en jakais niitä teidän kanssa:) Nää mun suosikit on pääosin meikkejä ja ihonhoitojuttuja joten älkää ihmetelkö jos suosikeissani ei ole esim vaatteita. Suosikkeja on paljon, mutta en halua tehdä tästä postauksesta pitkää joten otin vain niitä tuotteita jotka yltävät muita suosikkeja pidemmälle. Mennään vaan suosikkeihin ->



 Ensimmäisenä ois tää Lushilta ostettu kasvo- ja vartalokuorinta. Ite käytän tätä vain kasvoille ja tästä on myös (voimakkaampi) versio. Tää sopii mun vähän kuivalle ja herkälle iholle. Tän tuoksu on ihan superhyvä! Ostin tän Helsingistä Lushin liikkeestä.


 Seuraavana suosikkina ois Macin meikkivoide. Oon ettiny ohutta mutta vähän peittävää meikkivoidetta jo pitkään ja sitten löysin tän! Tää meikkivoide on ihanan ohut ja antaa vähän peittävyyttä. Tän ostin Stockmannilta Turusta.


Sitten ois tää EOS huulirasva. Tää on kiva ja yksinkertainen eikä jätä mitään väriä huulille. Tää oli mulla pitkään pois käytöstä mutta nyt oon taas ottanut tän käyttöön ja tää on tosi hyvä. En tykkää siitä että huulipunaa ennen laitta jotain huulirasvaa ja se jättää kiiltävän jäljen ja huulipuna ei pysy kunnolla paikoillaan. Tää jättää ihanan mattapintasen lopputuloksen. Tää oli Sokokselta.


Tää on siis feikki! Tilailin Ebaystä juttuja ja mukaan lähti mm. tämä. Mun mielestäni toimii todella hyvin ja näyttää ihan aidolta. Hintaa tällä taisi olla joku 1€. Niinkuin kuvasta huomaa niin tää tippui lattialle ja peili hajos:( Positiivinen yllätys oli se, että peili ei ollut mitään muovia vaan se oli (aito).


Vimeisenä on tää Ebaystä myös tilattu pattereilla toimiva kasvoharja. Epäilin tän toimivuutta koska tää tais maksaa vähään päälle 2€. Tää kuitenkin toimii tosi hyvin ja syväpuhdistaa ja kuorii kasvot kivasti. Tässä tuli neljä muutakin päätä mutta niistä käytän oikeastaan vaan tätä:)



Toivon että tykkäsitte tästä postauksesta ja laittakaa ihmeessä kommenttia jos tekin oote käyttäny jotain näistä yllämainituista jutuista! MOikka<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti