maanantai 31. heinäkuuta 2017

                  Kuvia ja höpöttelyä  
 Moikka ja pahoittelut siitä etten oo tänne mitään julkaissut:( Vähän on into ollut lopussa ja oon ollu nyt kipeenä jo kuudetta päivää eikä oikeen oo ollut fiilistä kipeenä kirjoittaa. Nyt kun koulut alkaa niin tuntuu siltä että ois taas kivaa kirjoittaa. Ja siis nyt on taas alkanut löytyyn inspistä! Mutta heinäkuussa ollaan oltu aika paljon reissussa ja sieltä on tullut otettua kuvia järkkärillä. Ajattelin että voisin tässä postauksessa kertoa vähän missä milloinkin ollaan oltu:)






Oltiin Helsingissä muutama viikko sitten perheen kanssa ja tottakai oli käytävä Lushilla silloin. Mukaan lähti sieltä kasvonnamio ja vartalovoi! Lush on yks mun suosikkikaupoista!




Kun oltiin kierrelty keskustassa niin mentii Stockmannin katolle rakennetulle terassille jossa mä otin alkoholittoman mojiton. Oli superhyvää!  Suosittelen;)
















Syötiin ravintolassa nimeltä Pjazza. Ravintolass tarjoiltiin pääosin pitsaa ja pastaa. Voin sanoo että pitsa mitä söin oli ihan superhyvää<3 Suosittelen tätä paikkaa kans!


Loput kuvat onkin sitten ihan kotoa:) Yks ilta oli ihana ja tosi lämmin kun vertaa nyt sitten viimeaikasiin lämpötiloihin. Ostin sellasta vartaloöljyä silloin kun kävin Tampereella ja sen kuuluis tuoda ihon sävyä paremmin esille ja se on hyvä jos on varsinkin ruskettunu. Se öljy myös kosteuttaa ihanasti! Nää loput kuvat onkin ihan kotoa ja yks kuva Helsingistä!







Oon varmaan jossain ekassa postauksessa mun perheen koirasta Taikasta! No tässäpä näette kuvan kyseisestä koiruudesta<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti